Zavřít

Vychází e-publikace PUBLIKUM: Tucet inspirativních příkladů práce s publikem v kultuře

V září 2017 se ve Studiu Hrdinů v Praze konal již třetí ročník akce Střed zájmu: Publikum, jež představila tucet inspirativních příkladů práce s publikem z různých oblastí kultury. Akce navázala na Střed zájmu: PUBLIKUM (2014 a 2015) a na mezinárodní konference RE:PUBLIKUM (2013 a 2016), na kterých byly prezentovány příklady dobré praxe z ČR i zahraničí. Nabízíme vám přehled projektů, které se během Středu zájmu představily.

Práce s publikem je důležitá pro činnost kulturních organizací i příležitostné kulturní projekty. Týká se marketingu, dramaturgie, doprovodných programů i celkového pojetí projektů a provozu organizací, které považují své publikum za partnera, a nikoli jen za pasivního konzumenta. Práce s publikem (audience development) je také jednou z priorit programu EU Kreativní Evropa.

Odkazy