Podpora dalšího vzdělávání audiovizuálních profesionálů (vzdělávací a mentorské programy, konající se jak fyzicky, tak online).
Skills & Talent Development
Pro koho je výzva určena?
Jaké vzdělávací programy mohou být podpořeny?
- nové tvůrčí procesy (např. tvůrčí spolupráce, inovativní způsoby vyprávění)
- digitální transformace (digitální nástroje a analýza dat pro všechny oblasti audiovizuálního průmyslu: kreativní způsoby vyprávění, produkce a virtuální produkce, postprodukce, marketing, propagace, práce s publikem, nové způsoby distribuce a monetizace)
- adaptace na nové trendy trhu (vývoj nových obchodních modelů a využívání duševního vlastnictví – remaky, sequels, spin-offs, apod.)
- videohry (digitální nástroje pro tvorbu, vývoj, produkci, distribuci, propagaci a marketing)
- zvyšování udržitelnosti audiovizuálního průmyslu (greening konzultanti, zavádění plánů udržitelnosti, včetně nástrojů pro měření uhlíkové stopy)
Za jakých podmínek?
- většinu účastníků musí tvořit audiovizuální profesionálové z jiných zemí, než je země žadatele
- alespoň částečná stipendia by měla být udělena min. 20 % účastníkům ze zemí z nižší audiovizuální kapacitou (LCC)
Jaká je výše finanční podpory?
- max. 80 % celkových uznatelných nákladů
- délka projektu je 12 měsíců
Jaká jsou kritéria hodnocení?
- relevance projektu vzhledem k cílům výzvy (potřeby a trendy v audiovizuálním průmyslu, evropská dimenze projektu, potřebné dovednosti profesionálů)
- kvalita projektu a aktivit (náplň a cíle projektu, formát, metodologie, cílová skupina a výběr účastníků, nákladová efektivita)
- kvalita týmu, zkušenosti pedagogů a organizátorů projektu
- přínos projektu pro jeho účastníky, projekty, společnosti a pro audiovizuální průmysl, diseminace výsledků
- strategie k zajištění udržitelnosti, vyváženosti a inkluze
Jak žádost podat?
Žádosti se podávají online na portále Funding & Tender Opportunities, přímo v sekci „Submission service“ u dané výzvy. Je nutné je podat do 17:00 středoevropského času v den uzávěrky.
Před podáním žádosti je nutné registrovat Vaši společnost a získat číslo PIC (Participant Identification Code). PIC vytvořená v minulém období programu (2014-2020) zůstávají v platnosti.